Нанесення логотипу на спецодяг (брендування)
Нанесення логотипу на спецодяг/брендування

Логотип на спецодязі – важливий атрибут корпоративного стилю та іміджу компанії. Сьогодні чимало підприємств прагнуть надати робочому екіпіруванню “фірмову” відмінність. Часто можна зустріти співробітників будівельних компаній, медичних установ, ремонтних майстерень, банків тощо у  брендованих виробах. Це можуть бути робочі куртки, халати, футболки, головні убори та ін.

Компанія ЄВРОЗІЗ має власне виробництво для здійснення брендування та нанесення фірмової символіки, а також інших розпізнавальних елементів на різні вироби.

Навіщо потрібен логотип на спецодязі?

Більшість інформації сучасна людина сприймає візуально. Майже 90% відомостей ми отримуємо за допомогою очей. Саме тому логотипи мають таке велике значення для впізнаваності брендів та популяризації компаній.

Важливо, щоб клієнти та партнери “комунікували” з вашим лого не лише за допомогою візиток, фірмових бланків та вивісок над офісним ганком. 

Брендування спецодягу – ваш діалог із зовнішнім світом!

Отже, нанесення фірмової символіки на спецодяг вирішує кілька важливих завдань:

Імідж

Розміщуючи логотип, ви підвищуєте статус компанії. Клієнти оцінять турботу про корпоративний зовнішній вигляд, а також помітять загальну організацію праці. Вкладення коштів у зовнішній вигляд персоналу говорить про те, що у вас серйозні наміри, і ви прийшли на ринок надовго. Ви відповідальні, отже вам можна довіряти. Позитивне враження про компанію гарантовано!

Персонал

Крім охайного зовнішнього вигляду наявність лого на спецодязі допомагає ідентифікувати ваших співробітників. Стає зрозуміло, до кого звертатися за допомогою у разі виникнення питань щодо товару чи послуги.

Підвищення впізнаваності

Якщо роботи виконуються на вулиці або у приміщеннях із великим скупченням людей (торгові центри, медустанови тощо), логотип на спецодязі обов’язково помітять оточуючі. Він приверне увагу та спрацює як зовнішня реклама.

Місця нанесення логотипів на спецодяг

Основними місцями нанесення фірмової символіки є:

Розмір, колір, місце та технологію нанесення обирає замовник.

Розгляньмо, які види нанесення бувають.

Види брендування спецодягу – специфіка та технології

Ми використовуємо різні види нанесення логотипу на одяг. Ознайомившись із описом кожного, вам буде легше визначитись.

Термоперенесення (термодрук)

Зображення за допомогою фарби та форми переноситься спочатку на носій (спеціальний папір), а далі за допомогою термопресу – на виріб. У результаті, зображення немов “запікається”. Такий метод називають термотрансферним переносом. Логотип швидко та якісно переноситься на спецодяг з будь-яких тканин: бавовна, синтетика, суміші. Ідеально підходить для нескладних логотипів.

Трафаретний друк (шовкографія)

Один із найпоширеніших методів друку. Сама назва говорить про те, що під час друку використовується трафарет. Саме через трафарет зображення наноситься фарбою на виріб. Цей метод використовують, коли потрібно досягти максимальної чіткості ліній та відтворити оригінальний візуальний ефект. Його часто використовують для нанесення зображення на футболки.

Вишивка логотипу на спецодязі (комп’ютерна вишивка)

Якщо ви прагнете, щоб логотип виглядав солідно та престижно, зверніть увагу на комп’ютерну вишивку. Рельєфна форма та об’єм виглядають дуже виграшно. Вишивка відбувається у кілька етапів:

Нанесення логотипу на робочий одягКрок 1. Під кожний макет створюється програма. Вона вираховує кількість стібків, щільність та колір ниток. Скільки коштує вишивка на одязі в Києві або будь-якому місті України, ви зможете дізнатися, після того, як програма повністю обробить зазначені параметри.

Крок 2. Налаштування машини для вишивки.

Крок 3. Підготовка тканини.

Крок 4. Процес вишивки.

Варто зазначити, що вишивка наноситься лише на крій. На готовий виріб пришивається шеврон.

Шеврон

Цей метод є вишивкою на підкладці або липучці. Якщо використовується саме липучка, то один і той самий шеврон можна кріпити на різні види одягу. Часто термін “шеврон” асоціюється із військовослужбовцями, пожежниками та поліцейськими. Дійсно, така нашивка демонструє належність до певного роду військ або тих чи інших державних органів. У наш час багато компаній дедалі частіше замовляють шеврони для робітників різних спеціальностей: будівельників, працівників комунальних служб, представників сфери обслуговування тощо.

Наліпки (наклейки)

Різні наліпки йдуть пліч-о-пліч зі спецодягом та засобами індивідуального захисту (ЗІЗ). Часто наклейки з лого компанії можна побачити, наприклад, на будівельних касках та інших твердих поверхнях. Метод виготовлення наліпок – це той самий термотрансфер, однак, за допомогою вінілових плівок. Спеціальний плоттер (плотер) вирізає логотип, який переноситься за допомогою термопресу. В наш час існує велика кількість плівок широкої гами кольорів. Більш того, деякі види призначені для різних галузей. Вони відрізняються товщиною, зносостійкістю, можуть мати світловідбивні та фосфоресцентні функції.

Плюси та мінуси кожного методу брендування

Щоб визначитися, який із видів нанесення підходить саме Вам, пропонуємо ознайомитись з інформацією нижче:

 

“+”  “-” 
Термоперенос
  • оптимальна ціна
  • стійкий до прання (витримує до 40 прань), розтягування, вицвітання, температурних впливів
  • можливість розмістити у будь-якому місці одягу
  • підходить для нескладних логотипів
  • обмежена палітра кольорів
Шовкографія
  • презентабельний
  • довговічний
  • дозволяє наносити повнокольорові зображення тонкими лініями
  • стійкий до ультрафіолету
  • вимагає дбайливого догляду
Вишивка
  • презентабельний
  • об’ємні елементи
  • широка кольорова гама
  • насичені кольори
  • зносостійкий
  • можливість наносити на будь-які види тканини та навіть шкіру
  • висока вартість
  • наноситься лише на крій, а не на готовий виріб
Шеврон
  • презентабельний
  • об’ємні елементи
  • широка кольорова гама
  • насичені кольори
  • зносостійкий
  • можливість зняти для прання
  • можливість використовувати для різного одягу
  • висока вартість
Наліпки
  • ціна
  • можливість використовувати складний малюнок із переходом кольорів
  • спецефекти (гліттер, імітація оксамиту та інших текстур)
  • друк малих тиражів
  • різні розміри
  • легкість у нанесенні
  • підходить лише для твердих поверхонь

Вартість нанесення логотипів на спецодяг

Ціна нанесення логотипу на спецодяг формується на основі методу, тиражу, строків виконання, складності символіки. Також до уваги береться місце нанесення. Макет, колір та розмір попередньо узгоджуються із замовником.

Компанія ЄВРОЗІЗ пропонує спецодяг, спецвзуття та інші ЗІЗ українських та європейських виробників, а також нанесення логотипів на спецодяг у Києві, замовлення приймаються з усієї України. Надсилання готових виробів здійснюється Новою поштою до будь-якого населеного пункту.

Чекаємо на ваші замовлення!

Закрити Мій кошик
недавно переглянутий Закрити
Закрити

Закрити
Навігація
Категорії